ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد
سرخط خبرها

۳۱۰ میلیون خودرو در سفر‌های نوروزی در جاده‌ها رفت و آمد داشته‌اند (۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۸۹۰
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
۳۱۰ میلیون خودرو در سفر‌های نوروزی در جاده‌ها رفت و آمد داشته‌اند (۷ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سفرهای نوروز تاکنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است و پیش بینی می‌شود امروز در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال در صورت سنگین شدن بار ترافیک به سمت شمال محدودیت ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز سرهنگ احمد شیرانی روز سه‌شنبه افزود: از ابتدای سفر‌های نوروز تاکنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است که روزانه به طور متوسط ۲۵ میلیون تردد بوده است.

وی ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد کاهش یافته است و بیشترین مقصد مسافران نوروزی با ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندارن ثبت شده است همچنین استان گیلان با ثبت ورود ۲۸۰ خودرو و خراسان رضوی با ثبت ورود ۱۰۰هزار خودرو در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

بیشترین خروج خودرو از تهران

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: از تهران هم ۹۴۵ هزار خودرو خارج شده است که بیشترین استان از نظر فراونی خروج خودرو تهران است و انتظار داریم که در روز‌های آتی مسافران به مبدأ خود بازگردند.

جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال امروز یک طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: اکنون همه مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد. پیش بینی این است که در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در صورت سنگین شدن ترافیک به سمت شمال محدودیت ایجاد شود و مسیر جنوب به شمال یک طرفه به سمت شمال آزاد شود.

سرهنگ شیرانی به مسافران نوروزی توصیه کرد حتماً قبل از حرکت از طریق رسانه‌ها وضعیت جاده‌ها و مسیر‌های تردد خود را پیگیری کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند.

وی درباره هشدار‌های هواشناسی نیز گفت: در روز‌های آتی تا پایان هفته بارندگی نخواهیم داشت و در برخی از استان‌ها وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->